invite someone for a videochat???
Anyone can help me out?
Grtz HAns
Anyone can help me out?
Grtz HAns |
If you mean invite another user into 1to1 video messenger chat then the you would do this from whatever member's profile ...
Anyone can help me out?
Grtz HAns
DedicatedServer4You.com -- BIGGEST Range of Dedicated Servers at the Lowest Price! |
Hello Hans, Can you explain bit more... mag ook in het Nederlands :-) |
Ok, ik ben ingelogd en wil met iemand videochatten , volgens mij kon ik in vorige versies de videochatroom opstarten en dan een naam intikken of via een profiel op videochat drukken. Nu zie ik dat niet meer in de videochat room , en als ik op videochat druk op een profielpagina zie ik een wit popup scherm
Zou je me kunnen helpen?
Gr Hans |
Ok, ik ben ingelogd en wil met iemand videochatten , volgens mij kon ik in vorige versies de videochatroom opstarten en dan een naam intikken of via een profiel op videochat drukken. Nu zie ik dat niet meer in de videochat room , en als ik op videochat druk op een profielpagina zie ik een wit popup scherm
Zou je me kunnen helpen?
Gr Hans Hans, je kan dit nog steeds maar dan moet wel de Profile Chat hebben geinstalleerd. dit geeft je een button op je profiel action buttons. Als je de gewone videochat hebt kan je nog steed mensen uitnodigen. Heb je goed in de chat settings gekeken(admin setting)? Als je wilt kan ik meekijken stuur me dan een PM. * zie ik een wit popup scherm : heb je misschien een custom template? |
invite someone for a videochat??? Anyone can help me out? If that's your avatar, I can help. Where do we video chat? Skype, WeChat ???? Grtz HAns Ohhh I think I was trapped, damn it ... :O
Just a joke
Check my GeoDistance, Watermark, TorBlock and Android Push Notifications mods | http://goo.gl/H3Vp81 |